tirsdag den 27. november 2007

Efterligning af "min lyserøde volleyblog"?

Ja, jeg kan ligeså godt indrømme det, Anne. Hvis du kan, så kan jeg sgu også! Jeg vil også have en volleyblog, men i modsætning til Din FINE lyserøde volleyblog vil jeg skrive om mit arbejde som lokalkonsulent i DVBF, ungdomskonsulent i LKB Gistrup og kun lidt om mit eget spil på Aalborg's damehold. Jeg regner ikke med at vil bruge så hulens meget tid på at skrive indlæg målrettet bloggen, tror bare nærmere jeg vil udgive alt det (lort) jeg skriver alligevel til diverse blade, oplæg, til mig selv og volley-kollegaer. Jeg bruger nok tid på volley i forvejen, men vil da meget gerne vise flere hvad det er jeg render og laver. Håber I gider læse det selvom det ikke kommer til at handle om elitedivisionen ligenu. (Men måske om de spillere, som spiller der om 7 -10 år!)

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hey Louise! Jeg vil meget gerne "læse alt det lort" du skriver på din blog...
Du må også gerne tjekke det lort jeg skriver om på min blog, som nok heller ikke bliver opdateret så ofte som den nok burde blive.
http://henrikmoeldrup.blogspot.com/

/Henrik Møldrup, Ikast

Anne Nybo sagde ...

Hej Louise. Hvor sejt, og umiddelbart har du jo en masse mere at skrive om end mig, der bare spiller volley. Jeg glæder mig til at følge lidt med i det arbejde du laver, eftersom du jo i høj grad repræsenterer de "kærlige kvindelige hænder", der ikke nødvendigvis bliver klubformænd, eller toptrænere, men laver et vigtigt arbejde..
Mvh Anne.

Gitte Ø. Jensen sagde ...

Hej Louise
Dejligt at der endelig er en blog om det vigtigste i volleyballverdenen; nemlig kids- og teenvolley : )
Vi er jo faktisk en del, som arbejder med det område.
Jeg selv er klubkonsulent på Sjælland, klubformand og kids- og teenvolleytræner, så jeg er en af de "kærlige kvindelige hænder", som der bliver flere af.