tirsdag den 27. november 2007

Hvor er de unge spillere?

Min gode veninde Louise Larsen spiller i år 2. div i Shima. I går skulle hun sidde sekretær til en 2.div herrekamp, og måtte medbringe den lille dejlige Sofia-pigen på 4 måneder, fordi Jesper Landbo (hendes mand) var hårdt ramt af en maveinfluenza. Jeg melder mig som babysitter, og kunne på den måde også lige snuse til, hvad det er for nogle der spiller 2.div i VK Shima og Randers. Til min store forbavselse har hverken Randers VK eller VK Shima spillere med, som er under 26 år! Det er simpelthen for pinligt! Hvorfor er der ikke bare 1 ung spiller med? FORDI INGEN i disse klubber gider have fokus på netop de unge. Jeg synes det er synd og ærgeligt at der ikke er interesse for udvikling af nye spillere. Heldigvis ved jeg at Randers gør en kæmpe stykke arbejde for kidsvolley og jeg håber at der om 5 år ikke kun står 40 og 50-årige mænd på deres 2. divisionshold. Hvad VK Shima angår, tja mangel på ledere... Jeg gad godt vide hvad der skulle til for at få folks interesse for volley konverteret eller bare delvist ledt over på kids og teenvolley. Derfor denne afstemning:

Ingen kommentarer: