søndag den 16. december 2007

Lidt om krisen i Aalborg HIK

Ja, man kommer jo nok ikke udenom... Jeg optræder jo en gang imellem på Aalbog HIK's damehold hold i eliten, som i år er en ganske ægte BUNDPROP. Hvorfor det? Uden at klantre nogen kan man vel godt sige at der ikke er nok spillere i truppen som virkelig vil det her. At dette evt. kan skyldes manglende træner i starten af sæsonen vil jeg ikke udelukke. Da spillerne stod og skulle bestemme: "Hvad er det lige jeg skal prioritere i år" var der ikke rigtig nogen grund til at prioritere volley i denne sæson. Dette har resulteret i at trænings-mængden er blevet sat ned. Det er en ond cirkel at komme ind i, for hvem vil træne og træne og træne, ofre sig gang på gang og så ikke få noget retur? Som det ser ud nu rykker holdet ned, og jeg tror det er en god mulighed for Aalborg HIK for at finde ud af på ledelsesplan og organisatorisk plan: Hvad er det for en klub vi vil drive? Det bliver spændende at følge hvad der komme ud af denne krise i den anden ende. Ligenu ved jeg blot at spillerne glæder sig til en julepause.

Ingen kommentarer: